bahis siteleri

NHL.cz na Facebooku

Kde se vzalo? Na vrcholu budovy v centru Toronta stojí hokejové kluziště

6. ledna 2016, 19:00

David Motloch

Toronto je prý město bláznů. Lépe řečeno, hokejových bláznů. Hokejka s pukem je snad povinnou výbavou každého rodilého měšťana a pouhou procházkou po městě najdete nespočet plácků určených pro hru zvanou lední hokej. Čeho je ale moc, toho je příliš. Když jeden jmenovec fotil okolí centra Toronta, nevěřil svým očím. Na jedné z vysokých budov stálo hokejové kluziště. Co se ale z počátku zdá jako absurdní, začne dávat smysl hned posléze. Nejedná se totiž o nic jiného, než o velmi dobrou reklamní kampaň kanadské pivní značky Molson Canadian.

Pokud žijete v Kanadě, jste zkrátka zvyklí všude kolem sebe vídat plácky, kde si s partou přátel můžete nazout brusle a zahrát hokej. Ať už se jedná o uměle vytvořená hřiště či různá komunitní centra, nebo pro promrzlou Kanadu tolik pověstná jezera či rybníky. Zapomenout nesmíme ani na ty šťastlivce, kteří si zamrzlého ledu užívají rovnou před svým domem na zahradě.

Všechno to jsou místa, kde byste hokejového ducha čekali. Hledali byste však něco podobného na střeše budovy? Něco podobného by zaskočilo i toho nejsběhlejšího torontského hokejového fanatika. Ať už se však zdá, že zemí neomezených možností je samotná Amerika, Kanada by podobný přávlastek měla získat rovněž, přinejmenším v tom hokejovém měřítku.

V pondělí se totiž prostřednictvím uživatele TripTime1965 dostala na Instagram fotka, ukazující postavené hokejové kluziště v centru finančního střediska v Torontu. Samozřejmě se každý oprávněně ptá, co na takovém místě hokejové hřiště vlastně dělá? Nejedná se o žert ani o photoshopem upravenou fotografii.

Postavené hřiště se zdá být dílem povedené reklamní kampaně #AnythingForHockey (v češtině - vše pro hokej – pozn. redakce). Hokejová kampaň pochází z dílny kanadské pivní značky Molson Canadian. V prvním ročníku se výherci soutěže dostali na ledovou plochu, umístěnou mezi horami Britské Kolumbie.

V reklamním spotu doslova zní – „Loňskou sezónu jsme se dostali na vrchol světa, letos hru umístíme do nových výšek“. Důležitou roli hraje anglické slovo heights (výška), které v jistém smyslu značí synonymum pro vysoké budovy. Je tedy jasné, co tím Molson Canadian naznačoval.

Samozřejmě, samotná značka ještě veřejně neprohlásila, kde bude hokejové kluziště stát a k oné fotografii na vrcholu budovy se nevyjádřila, kde jinde by však v Torontu podobné hřiště ještě stálo? Soutěž spočívá v tom, že zájemci napíší, co vše ve svém životě obětovali pro hokej. Ze všech přihlášených pak budou zvolení ti nejlepší, kteří dostanou možnost zahrát si hokej za skutečně mysteriózních podmínek. A jak se zdá, kdo má zaděláno na strach z výšek, si letos na své nejspíš nepřijde.

Užij si zábavu a radost ze hry u Fortuny

Share on Google+

RSS | Kontakt | Všeobecné obchodní podmínky a pravidla | Cookies | Nastavení soukromí | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@nhl.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, loga a známky týmů NHL, jakožto další vlastnické materiály včetně log konferencí a obrázků Stanley Cupu jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L.P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.